dilluns, 21 de setembre del 2009

Començament de curs

Vam començar un dilluns a les nou, com tots els altres dilluns. Primer de tot, ens van separar en dues classes i així vam conèixer gent nova.

El dia següent, dimarts, vam haver d’anar-hi a les vuit. Ens va costar molt, i així tota la setmana. Menys el dijous i el divendres, que no hi hem d’anar a la tarda. Aquesta setmana no hem tingut gaires deures, però ja veurem més endavant...

Alicia H. i Júlia T.

El primer dia tots estàvem molt nerviosos perquè no sabíem què ens trobaríem, el pitjor va ser que no ens va tocar amb el grup que desitjàvem, però estem contents amb la gent que ens ha tocat. Només arribar a l’institut, quan vàrem veure tanta gent, ens vam tranquil·litzar.

Només entrar a classe, ens van dir que ens asseguéssim on volguéssim, nosaltres tres ens vam seure junts, és clar! Però al cap de dos dies ens van canviar a tots de lloc, per ordre de llista.

A partir del segon dia ja vam començar a fer classe normal, ens van posar bastants deures. A la nostra classe ens va tocar amb quatre nens i tres nenes que anaven al nostre col·legi.

Al cap i a la fi, ens agrada molt aquest començament.

Alex L., Edgar F. i David M.

20 comentaris:

  1. El segon any d'institut a primer d'eso és molt
    avorrit i els profes que estaven l'any passat m'
    havia acostumat a ells i ara hi ha profes nous, i normes noves i és un rotllo. A mi m'agradaven les
    les normes de l'any passat. Total, m'agradava l'any passat.

    ResponElimina
  2. La meva primera setmana a l'institut, em vaig veure una alumna de segon que em va agradar: es diu Jesica. En fi, la meva primera setmana m'ha agradat.

    ResponElimina
  3. La primera setmana a l'institut nervióso em va resultar dífícil, però vaig fer bons amics i amigues. Ja tinc moltes amigues de l'any passat. Però elles van fer moltes amigues, i ara les seves amigues també són les meves amigues.

    ResponElimina
  4. El que em va agradar més és que jo i la meva millor amiga amem a la mateixa classe.
    Però a la meva altra millor amiga li ha tocat a l'altra classe.

    ResponElimina
  5. Sí, teniu raó, el primer dia de classe estàvem molt nerviosos! Tots els profesosrs ens van explicar el que comptaria a la nota final i tots en ho vam apuntar a la llibreta.

    ResponElimina
  6. La primera setmana a l`institut va ser impressionant, perquè vaig conèixer molta gent. A la meva classe hi va haver molts nens del meu col·legi. Molt divertit!

    ResponElimina
  7. la meva impressió va ser quan van posar tants de deures, no em va donar temps de jugar a la play. Em vaig enfadar però ho entenia perquè estic a l'institut i em faig més gran. Ui! Haig d'estudiar més que a primària per poder aprovar els 4 anys que em queden. Però jo volia anar amb el Sergi, el meu millor amic, però estem a classes diferents. Jo estic a la B i ell a l'A. Però he conegut nova gent molt simpàtica. Adéu.

    ResponElimina
  8. Aquesta setmana ha sigut una mica divertida perqué hem conegut més gent i d'unes altres escoles, i ens hem conegut bé i hem conegut els professors i ens han explicat moltes coses que no havíem de fer. no

    ResponElimina
  9. El segon any a l'institut en primer d'ESO es molt
    divertit perquè hi ha molta gent nova , abans
    hi havia normes per complir , ara hi ha noves normes . Alguns del profesors son nous però es molt divertit , es la classe mes divertida del mon!!

    ResponElimina
  10. cristina serrat armangué23 de setembre del 2009, a les 4:13

    Aquesta setmana passada ha estat bé...
    Encara que ens hagin separat dels amics de l'escola.
    Però he conegut a gent nova.
    Encara que el pati és petit ens ho passem bé.

    ResponElimina
  11. La primera sematna no va ser tan dolenta com pensava. Al pati sembla més gran des de dintre que des de fora. La mala sort que a nosaltres no ens a tocat portatil com els de segon i els de quart, ens han tocat llibre.

    ResponElimina
  12. El segon dia de classe era d'allo més normal i ja estàvem fent molts amigs, al pati era molt diferent que a l`escola de primaria "feiem un partidet cada dia i ens agradava molt" pero es molt reduit aquet pati.

    ResponElimina
  13. Aquest ha sigut el meu primer any a l'institut.
    El primer dia estava nerviosa perquè no coneixia quasi a ningú,i quan tocaba separar-nos pensaba que manirian a posar sola però em van posar amb les meves amigues,he conegut a gent nova.M'ho he passat molt bé!!!

    ResponElimina
  14. La primera setmana de col·le ha estat molt bé. He conegut a molta gent nova. Els professors els primers dies ens explicaven les normes i la manera en què avaluaven les matèries que feien.
    Per sort no ens van posar molts deures !!

    ResponElimina
  15. La primera setmana d'institut m'ha passat bastant ràpid, perquè no hem fet gaires coses. A l'hora del pati podem veure a les nostres amigues, perquè com que ens han separat de classe no les podem veure fins al pati.

    ResponElimina
  16. Alicia Hernandez Martín23 de setembre del 2009, a les 4:14

    El primer dia de classe estàvem molt nerviosos, els meus companys diuen que ens posaven molts deures, però ens en posen com a l'escola.
    Els professors són molt divertits i molt amables.
    M'ha tocat amb sis amics meus que són amb els que ens portem més bé. M'ha agradat bastant!!!

    ResponElimina
  17. El primer dia no estàvem nerviosos, estàvem cagats de por, no sabíem com serien els professors.
    Pensàvem que serien uns profes que en posarien molts deures i ens castigarien molt.
    Hi ha una persona de la classe que intenta fer-se el graciós.

    ResponElimina
  18. hola, soc la lorena,m'ha donat molta pena que ens separesim ja que sempre anavem junts pero... ja quedarem algun dia i ens presenteu als vostres nous amics , bueno adeu!!!

    ResponElimina
  19. Ara ja ens estem acostumant a les assignatures i dels deures que en posen els professors/es

    ResponElimina
  20. Aquesta semana a sigut la pitgo per que els profes tolerant molt a sert nens i no s'haguanten aquestes coses cada dia estas amb mal de cap o coses per lestil

    ResponElimina