dimarts, 23 de març del 2010

Setmana del 15 al 19 de març

Aquesta setmana ha sigut molt tranquil·la, perquè no hem tingut cap examen, al contrari de la setmana anterior. El dilluns vam fer els grups del crèdit de síntesi, hem fet nou grups de quatre persones, però hi ha hagut una excepció: en un grup hi ha cinc persones, i aquest és el nostre. Deixant el tema de Núria, el mes que ve anem a dos museus: el de la música i el de la història! Aquesta setmana ens han dit les notes de totes les assignatures del trimestre i el dimecres hi va haver una vaga de professors/es.

David M. i Edgar F.

El dilluns va començar el tercer trimestre. El dimarts va ser un dia que vam tenir pocs deures, només en teníem de matemàtiques. El dimecres va haver-hi una vaga de mestres, però vam faltar tots menys tres. El dijous vam acabar de llegir les obres de teatre La comèdia de l'olla i El metge a garrotades a classe de català. El divendres no va passar res d'interessant.

Amanda S. i Ana J.

3 comentaris:

  1. m'ha agradat molt estic impresionat

    ResponElimina
  2. Ens han deixat escollir els grups de les colònies i les notes han estat bastant bé.
    Estic esperant a que arribi el dia de l'excursió per poder anar al Museu de l'història i al museu de la música¡¡¡¡

    ResponElimina
  3. jo tinc ganes d'anar de crèdit de sintesí perque crec que ens ho passarem molt bé.

    ResponElimina