dilluns, 1 de març del 2010

Sortida al teatre

Setmana del 22 al 26 de febrer

El dilluns no vam fer res especial, però pensàvem en l'excursió del divendres. El dimarts teníem la prova de flauta de música, nosaltres diem que ens ha anat bé però hem d'esperar que ens diguin la nota. El dimecres ja quedava menys per l'excursió, els dies passaven lents. El dijous es podria dir que no vam fer res especial, però la sort era que a l'endemà ja teníem l'excursió, i ja es va acabar aquell dijous.
Era divendres al matí, tots veníem a l'institut esperant a pujar a l'autocar i anar-nos cap al teatre. Vam arribar allà, vam esmorzar i ja ens van repartir les entrades per poder entrar. En entrar una senyora ens va fer la presentació de l'obra. L'obra era una mica avorrida,però cadascú té una opinió diferent. I aquesta va ser la nostra setmana.

Paula L. i Bianca A.


El divendres 26 de febrer vam anar al teatre a Barcelona a veure l’obra La casa sota la sorra. Va ser molt divertida perquè nosaltres sempre havíem anat al teatre de Tordera i aquest de Barcelona és molt millor.
Em va agradar molt l’obra perquè hi havia molta varietat de personatges i gairebé tots cantaven i ballaven. El tros que més em va agradar va ser quan aquell personatge va començar a picar amb les sabates a terra amb ritme i sonava molt bé.
L’obra va d’uns personatges i un director i els personatges van actuant i el director representa que els grava.
El teatre era molt gran i il·luminat.

David M.

8 comentaris:

  1. Hola sóc la Bianca,
    A mi personalment l'obra m'ha semblat una mica avorrida.Penso que l'obra no era per a nens de la nostra edat perque hi havien molts nens petits.
    Pero també em vaig confondre una mica, perqué no savia i encara era a la pelicula o a l'obra era una mica dificil d'entenre.
    En fi l'obra podia haver estat millor.

    ResponElimina
  2. A mi, la obra no em va agradar gaire. Era bastant avorrida i no t'enteraves de que anava, com lo del final, que no sabia si era de la pel·licula o de la realitat.
    A mi també m'ha semblat bastant per nens petits.
    Els actors actuaven bé i cantaven bé però el tema no em va agradar gaire.
    Hi havia molt poc decorat, però el que hi havia estava bastant bé.

    ResponElimina
  3. A mi, personalment, no em va agradar gaire, però tampoc va estar tan malament com diuen els meus companys i companyes.
    Els actors ho feien bé. Però potser era una mica infantil per a la nostra edat.
    La decoració estava bé, potser una mica escassa.
    Jo m'imsginsva una obra més divertida.
    Em vaig quedar indiferent.
    No entenia gaire quan estaven al rodatge que feien i quan eren fora del rodatge.
    En el fons, podria haver estat millor.

    ResponElimina
  4. A mi, l'obra no em va agradar molt. Els actors ho feien molt bé i cantaven molt bé, però no entenia gaire de que anava, perquè em confonía amb allò de si era pel·lícula o estava pasant en realitat. Jo també creic que era una mica infantil. El decorat estava bé, però podia haver estat millor.
    La veritat es que no em pansava que seria així l'obra.

    ResponElimina
  5. soc en David Morell
    a mi personalment l'obra hem va semblar una mica aburida pero en el fons tenia molt de sentit.
    El que més hem va agradar va ser quan Jenrry Balua ba començar a ballar clake.
    Jo mesperaba una obra una mica més divertida pero el que i va averi no hem va semblar malament.

    ResponElimina
  6. Hola soc l'oriol.
    Ami la obra de veritat no amb va agradar gaire.
    Les cançons eren molt semblants però lo hi va aver coses que si amb van fer riure per exemple quan la dona aquella va surti de a sota del llit perque el noi dolent de la obra la va amagar al soterrani i una cosa que no amb va agradar va ser el decurat era vastan divertit pero no estava preparat.

    ResponElimina
  7. A mi no m'ha agradat gaire més aviat m'he avorrit

    L'obra ha estat bastant bé iel actors igual.M'ha agradat una mica el musical

    ResponElimina
  8. L'obra no m'ha agradat gaire, perquè ha sigut mica avorrida. El tema era una mica estrany, perquè no entenia ven bé de què anava l'obra. La presentació i l'escenari eren bastants bons i els vestits i les perruques també, la música la feia un pianista que hi havia a un racó i també hi havien molts personatges. El teatre era molt gran , hi havien moltes llums i feien moltes cançons.

    ResponElimina